خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هشدارداد؛

افزایش مبتلایان کرونای انگلیسی در هرمزگان به ۸۷ نفر/ روستای برکه خلف قشم با مبتلاشدن7 نفر قرنطینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۹۷۸

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در هرمزگان در حال افزایش است، روستای برکه خلف جزیره قشم نیز با جمعیت ۳۳۶نفر و مبتلا شدن ۷نفر به کرونای انگلیسی قرنطینه شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: از مجموع کل بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی، بندرعباس با ۳۸ مورد بیشترین میزان مبتلایان را دارد.

به گفته نوروزیان، قشم با ۱۹بیمار، پارسیان۹، بندرخمیر۸، بندرلنگه۸، حاجی آباد ۴ و بستک با یک بیمار، دیگر شهرستان‌هایی درگیر با کرونای انگلیسی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تعطیلی ژئوپارک دره ستاره‌های قشم عنوان کرد: روستای برکه خلف جزیره قشم هم با جمعیت ۳۳۶ نفر و مبتلا شدن ۷نفر به کرونای انگلیسی قرنطینه شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در ۲۴ساعت گذشته یک مرد ۴۵ساله از بندرعباس بر اثر ابتلای به کرونا جان باخت و شمار جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۸نفر رسید.

وی بیان کرد: اکنون از ۱۱۹ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۳۵نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۶نفر از آنها وخیم است.

به گفته نوروزیان، هزار و ۶۳۸نفر در قرنطینه خانگی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز