خبرگزاری کار ایران

ابتلای ۶ نفر به کرونای جهش یافته انگلیسی در یکی از شهرهای بندرخمیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۹۷۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت: به دنبال شناسایی 6 نفر از اهالی یکی از شهرهای بندرخمیر به کرونای جهش یافته انگلیسی، شب گذشته یک جلسه فوریتی و اضطراری برگزار و در جهت کنترل و شناسایی و قطع زنجیره بیماری، خوشه های مبتلایان جدید مورد بررسی و ارزیابی صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد چنگایی با اشاره به اینکه، متأسفانه عادی انگاری، بعضاً سهل انگاری و شرکت در مراسمات عروسی پاشنه آشیل ابتلای به کرونا طی روزهای اخیر است، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته (کرونای انگلیسی) اگر مردم شیوه نامه‌ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند خطرات ناشی از این ویروس منحوس بسیار بیشتر و شدیدتر از ویروس قبلی خواهد بود.

وی با ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم و اصناف در کل شهرستان بندرخمیر، افزود: ویروس کرونای جهش‌یافته در شهرستان بندرخمیر پخش شده است و از همه مردم خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت جدی رعایت کنند، که مهم ترین راه رهایی از این بیماری رعایت پروتکل ها و شیوه نامه ها است.

چنگایی با بیان اینکه مرگ و میر ناشی از ویروس جهش‌یافته کرونای انگلیسی فراتر از حد تصور است، هشدار داده، و عنوان کرد: امیدواریم که مردم کرونای جهش‌یافته را شوخی نگیرند و با دقت تمام در مراعات پروتکل‌های بهداشتی جلوی شیوع بیشتر این ویروس در سطح شهرستان را بگیرند و از سفر، مسافرت‌های غیرضروری، برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری به شدت خودداری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر ادامه داد: در حال حاضر ویروس در گردش، کرونای جهش یافته انگلیسی است و اگر طغیانی شود همه را درگیر می‌کند، انتظار داریم همه در کنار هم با همدلی و همکاری در جهت حفظ سلامت شهر و عزیزانمان و جلوگیری از شیوع بیماری همه مسایل و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز