خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد؛

اجرای موفق سیزدهمین مرحله اقدامات تهاجمی استان علیه افراد مجرم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۳۹

فرمانده انتظامی البرز با عنوان اینکه اقدامات حمایتی دستگاه قضایی برای نیروی انتظامی راهگشاست، تصریح کرد: فعالیت و اقدامات علیه افراد مجرم بی امان خواهد بود لذا سیزدهمین مرحله اقدامات تهاجمی علیه مجرمان البرز با موفقیت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس آگاهی البرز که با حضور دادستان کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از اصحاب رسانه، اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع منجربه احساس امنیت بیشتر شهروندان شده است. همچنین انتشار پیام های نیروی انتظامی، سارقان را متوجه هشدار پلیس کرده که تاثیر مثبت این اطلاع رسانی، کاهش قابل توجه وقوع جرائم خشن در سطح استان است.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: علت جرائم خرد دیگر اغلب مربوط به معتادان ولگرد و یا متجاهر است که با تصمیمات به موقع استانی، بیش از ۷۰۰ نفر از این افراد جمع آوری شده اند.

سردار محمدیان با عنوان اینکه اقدامات حمایتی دستگاه قضایی برای نیروی انتظامی راهگشاست، تصریح کرد: بنا بر وعده نیروی انتظامی استان، فعالیت و اقدامات علیه مجرمان بی امان خواهد بود لذا امروز سیزدهمین مرحله اقدامات تهاجمی علیه مجرمان البرز، اجرا شد.

وی اذعان داشت: افراد مجرم بر این امر آگاه هستند که پلیس با توانی که دارد می تواند با شناسایی به موقع، آنها را به دست‌ قانون بسپارد.

فرمانده انتظامی البرز گفت: سارقان دستگیر شده تنها مربوط به البرز نیستند چراکه مجرمان اغلب از استان‌های دیگر وارد البرز می‌شوند. با این وجود و با توجه به نداشتن مکان ثابت اما برای پلیس قابل شناسایی هستند.

سردار محمدیان خطاب به افراد متخلف، هشدار داد که مجرمان از اقدامات مجرمانه خود خودداری کنند چراکه برخورد قضایی با چارچوب قانونی در انتظارشان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز