خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

ورود از شهرهای قرمز به همه شهرهای استان فارس ممنوع است/ تلاطم قیمت مرغ را با راه اندازی ۳۵ بازارچه کنترل کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۲۱

استاندار فارس گفت: طبق مصوبه ستاد ملی سفر به شهرهای زردی همچون شیراز که هدف گردشگری هستند همچنان ممنوع و همه کمپ ها و اماکن اقامتی نیز تعطیل است همچنین تردد شبانه از ساعت۲۱ تا ۳ بامداد نیز ادامه دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس عنایت الله رحیمی در نشست مجازی استانداران با وزیر کشور که با موضوع سفرهای نوروزی،تامین کالاهای اساسی و انتخابات عنوان کرد: در حال حاضر موضوع انتخابات در کانون توجهات قرار دارد.

رحیمی بیان کرد:  از ۱۳۰ هیئت اجرایی که باید در استان تشکیل شود ۱۲۹ هیئت شکل گرفته و ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر  نیز آغاز شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان فارس اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم شاهد حضور کاندیداها از طیف ها و سلایق مختلف در انتخابات باشیم تا این امر موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای افزایش مشارکت شود.

وی گفت: انتظار می‌رود افرادی که دارای تخصص هستند در این میدان حضور پیدا کنند چرا که در این صورت  قطعا میتوانند خدمات موثری به مردم ارائه دهند.

استاندار فارس درخصوص کرونا و سفرهای نوروزی نیز عنوان کرد: در حال حاضر ۲۵ شهر استان در وضعیت آبی و ۱۱ شهر در وضعیت  زرد قرار دارند.

وی در ادامه افزود: طبق مصوبه ستاد ملی سفر به شهرهای زردی  همچون شیراز که هدف گردشگری هستند همچنان ممنوع و همه کمپ ها و اماکن اقامتی نیز تعطیل است همچنین تردد شبانه از ساعت۲۱ تا ۳ بامداد نیز ادامه دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رحیمی یادآور شد: سفر از شهرهای قرمز به شیراز و سایر شهرهای فارس اکیدا ممنوع است.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کالاهای اساسی مورد نیاز اشاره کرد و از تامین این کالاها در فارس خبر داد.

وی با اشاره به تلاطم قیمت مرغ، از تشکیل ۳۵ بازارچه در سطح شهر و کنترل این قیمت ها خبر داد.

رحیمی بیان کرد: کمبود روغن در فارس به دلیل ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ تنی کارخانه تصفیه روغن است بنابراین درخواست افزایش سهمیه روغن تصفیه شده استان را مطرح و این درخواست را پیگیری می‌کنیم.

وی اظهار کرد: برخورد جدی متخلفانی که باعث اخلال در بازار و قیمت ها می‌شوند در دستور کار قرار دارد.

استاندار فارس درباره چهارشنبه آخر سال نیز گفت: تلاش می‌کنیم امنیت و آسایش مردم حفظ  شود و هر کس بخواهد امنیت آسایش و سلامت مردم را به خطر بیندازد برابر قانون با او برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز