خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن انقلاب کشور :

ستاد بازسازی سی‌سخت تعطیلات نوروزی ندارد/ تشکیل پرونده برای هزار و 260 واحد مسکونی شهری و روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۷۰۳

رئیس بنیاد مسکن انقلاب کشور به شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و از مناطق زلزله زده این شهر بازدید کرد.

به گزارش‌ایلنا از یاسوج، علیرضا تابش در حاشیه بازدید از انبار آهن‌آلات به نمایندگان رسانه‌ها گفت: ارزیابی‌ها در شهر سی سخت تمام شده و تقریبا تمام منازلی که تخریب شده بودند بررسی و تشکیل پرونده نیز روزهای پایانی خود را سپری می کند.

وی با بیان اینکه دو نوع تسهیلات داریم که به هر واحد 100 میلیون تومان تسهیلات ملکی تعلق می‌گیرد و آن را تامین کردیم، اظهار داشت:‌ هزار و 260 واحد را بررسی و تشکیل پرونده دادیم که 680 واحد در شهر و 580 واحد در روستا بودند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب کشور افزود: 2 هزار و 900 واحد نیز تعمیراتی هستند که برای همه آنها تشکیل پرونده داده شده و می توانند کارشان را شروع کنند چون نیاز به پروانه ندارند.

تابش از پرداخت وام بلاعوض به 2 هزار و 300 واحد معیشتی جهت خرید کالاهای خانگی هم خبر داد و یادآور شد: مبلغ تصویب شده برای شهر سی سخت 270 میلیارد تومان است که از همان روز سوم بعد از زلزله و توسط دولت تصویب و همان هفته اول به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ کردند.

وی گفت: بانک مرکزی نیز این اعتبار را به بانک‌های عامل ابلاغ و بانک های استان آمادگی عقد قرار داد را دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب از مردم سی سخت خواست در کار بازسازی این شهر با نهادهای مرتبط همکاری های لازم را داشته باشند.

تابش گفت: ستاد بنیاد مسکن در ایام تعطیلات نوروزی تعطیلی ندارد و همه پای کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز