خبرگزاری کار ایران

دادستان کرج هشدار داد:

اشد مجازات در مورد سارقان تحت تعقیب اعمال خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۶۷۷

دادستان مرکز استان البرز با عنوان اینکه از ابتدای بهمن تا پایان فروردین ۱۴۰۰ هرگونه اعطای مرخصی به تمام زندانیانی که سابقه سرقت دارند ممنوع شده است، گفت: به تمام افراد مشکوکی که تحت تعقیب هستند هشدار می‌دهیم اشد مجازات در مورد آنها اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، حسن مددی امروز در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس آگاهی البرز در ارتباط با تدابیر کاهش جرائم در استان گفت: با اجرای برنامه تحول که با دستور مستقیم ریاست قوه قضائیه دنبال می‌شود، دادگستری البرز در این ارتباط برنامه ریزی کاملی اتخاذ کرده و یکی از آنها مبارزه با جرائم خشن، به ویژه سارقان محکوم به سرقت  است که تعقیب قانونی آنها با اشد مجازات انجام می شود.

وی با تاکید بر اقدامات پیشگیری جرائم، اضافه کرد: پیرو برنامه ابلاغ شده در استان، قرارگاه پیشگیری و جرائم خاص با هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس آگاهی استان صورت گرفته است و امروز چهارمین برنامه اجرای طرح های متعدد قرارگاه نیروی انتظامی البرز با تصمیمات اتخاذ شده برگزار شده و شاهد برخورد با سارقان هستیم.

دادستان مرکز البرز تصریح کرد: به مردم استان البرز وعده داده بودیم که برخورد جدی و قانونی با سارقان خواهیم داشت و به تمام افراد مشکوکی که تحت تعقیب هستند  هشدار می دهیم اشد مجازات در مورد آنها اعمال خواهد شد.

مددی اظهار داشت: تمامی نهادهای ارفاقی را برای مجرمان محدود کردیم و از جمله آنها می توان به محرومیت مرخصی این زندانیان اشاره کرد.

وی افزود: در این راستا از ابتدای بهمن تا پایان فروردین ۱۴۰۰ هرگونه اعطای مرخصی به تمام زندانیانی که سابقه سرقت دارند ممنوع شده است.

مددی گفت: باندهای حرفه ای سارقان در البرز شناسایی شده اند و با تدابیر قانونی، شرایط را برای آنها ناامن و برای مردم، امن و ایمن خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز