خبرگزاری کار ایران

سوقندی مطرح کرد:

جان مایه فرهنگ و هنر اسلامی، شعر و ادب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۶۱۴

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، با اشاره به اینکه جان مایه فرهنگ و هنر اسلامی شعر و ادب است، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز به این مبحث توجه بسیاری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدرضا سوقندی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در امور ایثارگران در آیین اختتامیه نخستین جشنواره شعر و داستان طلوع اظهار کرد: برگزاری این جشنواره موجب مشارکت استان‌های مختلف و تولید آثار فاخری در حوزه شعر و داستان شد.

سوقندی، با اشاره به اینکه جان مایه فرهنگ و هنر اسلامی شعر و ادب است، اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز به این مبحث توجه بسیاری شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: این جشنواره در بخش فرهنگ و هنر و به یاد شهدای هسته‌ای و مدافع حرم برگزار شد، شهدای بزرگواری که کشور وامدار آنهاست.

سوقندی با اشاره به اینکه این جشنواره موجب شده که اندیشه‌های‌نو شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد مشارکت چشمگیر شعرا و ادبا از استان‌های مختلف هستیم.

لازم به یادآوری است، جشنواره شعر و داستان طلوع در بخش علمی به دبیری امیر رسولی و در بخش اجرایی نیز توسط حسن پاکزاد برگزار شد.

داوری این جشنواره توسط ناصر حامدی، مصدق آقاجانلو و علی حنیفه در بخش شعر و محمد علی خامه پرست و مردعلی مرادی در بخش داستان انجام شد.

برگزیدگان بخش شعر این جشنواره به ترتیب میلاد حبیبی از اصفهان، شکوفه رضایی رزن از همدان و ملیحه سادات قاضی نیشابور بودند و در این بخش از مهدی حنیفه نیز به عنوان تقدیر شد.

در بخش داستان نیز هیأت داوران هیچ شرکت‌ کننده‌ای را به عنوان نفر اول انتخاب نکرده و به ترتیب زهره میرعیسی‌خانی از زنجان و سید میثم موسویان از همدان دوم و سوم و کبری اَلتَج  از شهریار تهران، مهدی حنیفه از زنجان و زهره فصیحی از اصفهان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز