خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات کاراته استان:

کاراته کای قزوینی به مصاف حریف ترکیه ای می رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۶۴

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: علی اصغر آسیابری کاراته کای قزوینی امروز برای کسب نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان به مصاف آرمان التیمور کاراته کای کشور ترکیه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا داوری اظهار کرد: نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۱ به میزبانی ترکیه آغاز شده و آسیابری کاراته کای ارزنده استان با چهار پیروزی و یک شکست جواز حضور در دیدار رده بندی این رقابت ها را کسب کرده است.

دبیر هیات کاراته استان اضافه کرد: آسیابری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در دیدار نخست خود کاریل کازنتکو از کشور روسیه، در دومین دیدار خود هنری وکوا کاراته کای گرجستانی و در دیدار سوم هم توماس اسکات دارنده سه نشان رنگارنگ لیگ جهانی کاراته وان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

داوری افزود: این ورزشکار در این مرحله در دیداری سخت مقابل لوئیجی بوسا ایتالیایی نایب قهرمان اروپا و جهان به روی تاتامی رفت که در یک دیدار نزدیک به رغم شایستگی با نتیجه ۲ بر سه شکست خورد و با توجه به حضور این ورزشکار در دیدار نهایی راهی جدول شانس مجدد شد.

وی اضافه کرد: آسیابری در این مرحله مقابل دوآن عثمانی کاراته کای کشور مقدونیه و دارنده نشان طلای امیدهای اروپا با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید و جواز حضور در دیدار نیمه نهایی را کسب کرد.

این مسئول ادامه داد: نماینده قزوین در این رقابت ها امروز برای کسب نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان مقابل کاراته کای کشور میزبان قرار می گیرد تا شانس خود را برای کسب نشان برنز لیگ جهانی محک بزند.

دبیر هیات کاراته استان با اشاره به دیگر کاراته کاهای استان در این رقابت ها گفت: بهمن عسگری که پیش از این سهمیه المپیک ۲۰۲۱ ژاپن را با درخشش در لیگ های جهانی کاراته برای تیم ملی کشورمان به ارمغان آورده است، پس از یک سال دوری از  مسابقات روی تاتامی رفت و با دو پیروزی و یک شکست دستش از نشان در این مرحله از لیگ جهانی بازماند.

داوری یادآور شد: پیش از این امیر رضا میرزایی کاراته کای استان نیز با شکست مقابل رقبا از کسب مدال در لیگ جهانی کاراته بازمانده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز