خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

میزان ساخت قطعات داخلی باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۳۵۳

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قطعه سازان با تمام توان همکاری کنند تا در بخش تولید کامیون و کامیونت میزان ساخت قطعات داخلی از ۲۰ به ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عزت الله اکبری تالار پشتی امروز در حاشیه بهره برداری از شرکت گروه خودرو سازی مایان در شهرک صنعتی کاسپین، اظهار کرد: مجلس امروز در حوزه تولید و حمایت از آن پای کار آمده و در همین راستا از قطعه سازان خودرو می خواهیم تا با بسیج همه امکاناتشان پای کار بیایند تا حداقل در بخش تولید کامیون و کامیونت میزان ساخت قطعات داخلی را از ۲۰ به ۵۰ درصد افزایش دهیم.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد: امروز باید به مردم و بخش خصوصی اعتماد کنیم و دولت نیز در صحنه اجرا باید این اعتماد را به کار بگیرد چرا که با این کار بسیاری از مشکلات موجود کاهش پیدا می کند.

اکبری تالارپشتی خاطرنشان کرد: موقعیت کشور طوری است که امکان صادرات به سایر کشورهای منطقه برای آن فراهم است تا جایی که اگر صادرات را در حوزه تولید نداشته باشیم به طور طبیعی شاهد افول آن خواهیم بود.

به گفته وی، وقتی صادرات باشد بدون شک در بسیاری از زمینه ها موفق تر از گذشته خواهیم بود.

این نماینده مجلس یادآور شد: تولیدات ساخت داخل باید در حد استاندارد بوده و قابل عرضه در سایر کشورها باشد که این کار با توجه به میزان راندمان و وجود ظرفیت های لازم داخلی قابل انجام خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز