خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

ثبت نام قطعی ۱۳۵ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرهای هرمزگان تا ظهر امروز / داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۲۷۲

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تا ظهر امروز ۱۳۵ نفر به صورت قطعی برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای هرمزگان ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی در این رابطه گفت: تا ساعت ۱۲ امروز شنبه همزمان با چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها  ۱۳۵ نفر به صورت قطعی در انتخابات شوراها در هرمزگان ثبت نام کرده اند.

وی در همین خصوص افزود: از این تعداد ۷۵ نفر به صورت حضوری با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ها و ۶۰ نفر به صورت الکترونیکی و غیر حضوری اقدام به ثبت نام برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان اقدام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: در مجموع ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان آقایان و ۱۰ درصد از داوطلبان از بانوان هستند که اقدام به ثبت نام قطعی کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی داوطلبان می توانند از طریق بستر الکترونیکی که برای ثبت نام  پیش بینی شده است به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت اطلاعات داوطلبی خود اقدام کنند.

رئوفی افزود: از متقاضیان تقاضا می شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و با بهره گیری از ظرفیت ثبت نام غیرحضوری و یا با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ها اقدام به ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز