خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد:

نام نویسی ۹۱ نفر از داوطلبان شورای شهر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۱۶۸

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: طی سه روز گذشته از ثبت نام داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ۹۱ نفر ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: از میان ثبت نام شدگان تعداد ۸۸ نفر مرد و ۳ نفر نیز زن هستند؛ بعبارتی ۹۶ درصد را مردان و ۴ درصد را زنان تشکیل می دهند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان،  ۴۷ داوطلب به صورت غیر حضوری و الکترونیکی و ۴۴ نفر نیز به صورت حضوری ثبت نام خود را انجام دادند.

حبیبی یادآورشد: داوطلبان عضویت در ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهرهای استان قزوین می‌توانند فرایند ثبت نام خود را به روش های نرم‌افزار موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (رایانه) و دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

وی افزود: پس از مرحله ثبت نام اولیه، داوطلبان شوراهای اسلامی شهر به منظور ثبت نام نهایی با ارائه کد رهگیری و تاییدیه ثبت نام به فرمانداری شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت:  خوشبختانه شرایط برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در ۲۸ خردادماه سال آینده در سطح این استان با مشارکت حداکثری فراهم است و اگر فردی به هر دلیل علاقه مند بود حضوری ثبت نام کند، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکند و در همین روزهای اول انجام دهد.

حبیبی ادامه داد: در انتخابات پیش رو باید علاوه بر مدیریت فرآیند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، شرایط کرونایی را نیز مدیریت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات سال آینده یک هزار و ۲۷۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و یک هزار و ۵۶۶ شعبه برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان قزوین پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز