خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان خبرداد:

امدادرسانی هلال‌احمر قزوین به هزار و ۵۰۰ مسافر گرفتار در برف

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۱۶۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اسکان اضطراری یک هزار و ۵۰۰ مسافر در راه مانده و راه‌سازی ۲ هزار خودرو از برف و کولاک در مسیرهای ارتباطی برف گیر، کوهستانی و روستایی استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما از عصر روز جمعه ۱۶۰ نیروی عملیاتی مستقر در پایگاه‌های بین شهری و تیم واکنش سریع استان در قالب ۴۴ تیم با آمادگی کامل به یاری در راه ماندگان شتافتند.

مدیرعامل هلال احمر استان بیان کرد: تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قزوین - زنجان منجر به فوت و حادثه‌دیدگی تعدادی از مسافران شد، که مصدومان توسط نیروهای اورژانس و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین به مرکز درمانی منتقل شدند.

آصفی اضافه کرد: رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و کولاک گردنه آوج، کوهین، ضیاآباد، بویین زهرا و گردنه‌های بهرام آباد و قسطین لار و همچنین امدادرسانی به مسافرین در راه مانده محور الموت شرقی و غربی به قزوین از جمله اقدامات امدادی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین شب گذشته بیشترین اسکان را در شهر اقبالیه با ۴۰۰ نفر و همچنین در محور الموت شرقی و غربی با ۲۰۰ نفر در راه مانده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز