خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد:

رنگ بندی جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام نشده است/ محدودیت‌های کرونایی نوروز بر مبنای رنگ بندی جدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۱۵۸

استاندار سمنان‌گفت: رنگ‌بندی جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام نشده و کماکان بر اساس رنگ بندی گذشته شهرستان‌های شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت زرد و شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا بیان کرد: رنگ بندی جدید کرونایی کشور طی چند روز آینده توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام خواهد شد و این رنگ بندی مبنای تصمیم‌گیری در خصوص محدودیت ها در ایام نوروز خواهد بود.
 
آشناگر گفت: با توجه به شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا به عنوان ویروس انگلیسی و مشاهده شدن این ویروس در سطح برخی شهرستان‌های استان لازم است تا مردم استان ضمن پرهیز از انجام ترددهای غیرضروری و تجمعات، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دقت و اهتمام لازم را اعمال کرده و تلاش کنند تا استان از وضعیت با ثبات فعلی خارج نشود. 

وی افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای شهر در سطح استان سمنان روند معمول و نرمالی دارد و هر چند با توجه به شیوع کرونا انتظار داشتیم تا داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر بیشتر از شیوه‌های غیر حضوری استفاده کنند اما ظاهراً داوطلبان تمایل دارند تا به صورت حضوری ثبت نام خود را در فرمانداری‌ها به انجام برسانند.

آشناگر ادامه داد: به داوطلبان عضویت در شوراهای شهر توصیه می‌کنم تا ضمن تسریع در روند ثبت نام و عدم به تاخیر انداختن آن به روزهای پایانی، بیشتر از روش‌های غیر حضوری جهت ثبت نام استفاده کرده و از امکانات فنی تعبیه شده جهت این مهم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: همه کسانی که می‌توانند به توسعه شهرهای استان کمک کند از فرصت ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر استفاده کرده و در تصمیم گیری ها مشارکت و سهم خود را در خدمت به مردم و توسعه استان ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز