خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات گیلان:

مجموع ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای گیلان به ۱۶۷ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۹۶۶

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به ثبت نام ۱۶۷ داوطلب طی سه روز گذشته در انتخابات شوراهای شهر استان، گفت: ثبت نام از داوطلبان حوزه روستایی از فروردین ماه آغاز می شود.

به گزارش ایلنا از رشت،محمود قاسم نژاد با اشاره به گذشت سه روز از آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: در مجموع سه روز گذشته ۱۶۷ نفر در حوزه‌های مختلف انتخابیه استان گیلان ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته تعداد ثبت نام‌ها ۴۲ نفر بوده است، افزود: از این تعداد ۱۱ نفر به صورت حضوری و ۳۱ نفر نیز غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی، نسخه رایانه‌ای و حضور در دفاتر پیشخوان دولت بو ثبت نام خود را انجام داده اند.

قاسم نژاد به تفکیک جنسیتی داوطلبان ثبت نام شده نیز اشاره و اضافه کرد: از مجموع داوطلبان ۱۵۱ نفر را آقایان و ۱۶ نفر را نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از داوطلبان حوزه‌های شهری ثبت نام به عمل می‌آید، گفت: داوطلبان حوزه‌های روستایی و تیره‌ها و عشایر نیز می‌توانند از ۱۶ تا ۲۲ فروردین اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت عدم تجمع و حضور در دستگاه‌های اجرایی از داوطلبان خواست تا از روش‌های غیر حضوری برای ثبت نام استفاده کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از طریق نسخه موبایلی، نسخه رایانه‌ای برای ثبت نام استفاده کنند.

قاسم نژاد تأکید کرد: البته برای افرادی که شرایط ثبت نام از نسخه‌های الکترونیکی و یا رایانه‌ای را ندارد امکان حضور در دفاتر پیشخوان دولت و یا مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها نیز پیش بینی شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز