خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

۷۰ درصد ثبت نام داوطلبان شوراهای رشت غیرحضوری بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۹۶۳

فرماندار رشت با اشاره به اینکه طی سه روز گذشته ۴۴ داوطلب برای انتخابات شوراها در این شهرستان ثبت نام کرده اند، گفت: ۷۰ درصد ثبت نام ها غیر حضوری بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی با بیان اینکه طی سه روز گذشته شهرستان رشت ۴۴ نفر در انتخابات شوراها ثبت نام کردند، گفت: ۳۸ نفر از این افراد مرد و مابقی زن هستند.

فرماندار رشت با بیان اینکه ۱۰ نفر از ثبت نام کنندگان سابقه حضور در شورا را دارند، بیان کرد: در سنوات گذشته ثبت نام حضوری و طولانی بود اما امسال به دلیل کرونا ثبت نام غیرحضوری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد ثبت نام‌ها تاکنون غیرحضوری انجام شده است، عنوان کرد: اگر شرایط ثبت نام غیرحضوری برای اشخاص مهیا نشد افراد می‌توانند از طرق دیگر مانند مراجعه به فرمانداری اقدام کنند.

فتح اللهی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراها طبق قانون جدید باید ساکن حوزه انتخابیه ثبت نامی باشند، اظهار کرد: مهم‌ترین رکن در انتخابات شورا، داشتن یک شاخص مناسب توسط رأی دهندگان است.

وی با اشاره به اینکه پنج دوره از شوراها گذشته و با گذشت زمان تجارب بیشتری کسب می‌کنیمف افزود: قوانین شورای شهر باید متناسب با وظایف آنها تعیین شود و از آنجایی که مدیریت واحد شهری نداریم هزینه زیادی به مردم تحمیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز