خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز خبر داد:

ثبت نام ۱۲۳ نفر برای انتخابات شورا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۸۴۳

فرماندار شهرستان شیراز گفت: طی سه روز گذشته ۱۲۳ نفر در سطح شهرستان شیراز برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند که روند نام نویسی ۹۸ نفر نهایی شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا امیری افزود: طی ۳ روز گذشته روند ثبت نام ۹۸ نفر برای انتخابات ششمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایی شده که ۹۰ نفر از این افراد مرد و ۸ نفر زن هستند.

وی ادامه داد: تعداد ۳۷ نفر از این تعداد بصورت حضوری و مابقی با سایر روش های استفاده از برنامه  موبایلی و فضای مجازی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به نام نویسی کرده اند.

وی اضافه کرد: جوانترین این افراد ۲۶ سال سن و مسن ترین آنها ۶۱ سال سن دارند.

فرماندار شیراز گفت: ۴ نفر از ثبت نام کنندگان مدرک دکتری، ۴۱ نفر فوق لیسانس، ۴۷ نفر لیسانس، ۵ نفر فوق دیپلم و ۱ نفر تحصیلات حوزوی سطح ۱ دارند.

فرماندار شهرستان شیراز بیان کرد: در روز سوم ثبت نام جمعه ۲۲ اسفندماه ۲۸ نفر برای رقابت در انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سطح شهرستان شیراز ثبت نام کرده اند که روند نام نویسی ۲۲ نفر نهایی شده که ۲۰ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند و ۶ نفر حضوری و مابقی از سایر روش ها استفاده کرده اند.

فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت شهروندان به همه داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر توصیه می شود که روند ثبت نام خود را از طریق دریافت برنامه  مربوطه که در تارنمای وزارت کشور قابل دریافت است و یا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

امیری با بیان اینکه در هشت کلانشهر کشور از جمله شیراز انتخابات شوراها به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد،گفت: شیراز به ۱۱ مرکز انتخاباتی تقسیم بندی شده و انتخابات در چهار شهر شیراز که شورای ۱۳ نفره دارد، صدرا با شورای هفت نفره و دو شهر داریون و خان زنیان پنج نفره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز