خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرج؛

هزاران شاخه گل به خانواده شهدا و شهروندان کرجی اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۷۹۶

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، در روز گرامیداشت شهید، با اهدا تمثال شهدا و شاخه گُل به خانواده‌های شهدا، یاد و خاطره جهادگران راه وطن را زنده نگه داشت.

به گزارش ایلنا از البرز، روز ۲۲ اسفندماه و به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای کشور، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در اقدامی متفاوت با حضور درب منزل خانواده‌های معزز شهدا، با اهدای تمثال شهید همان خانواده و تقدیم گُل به ایشان، یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی را زنده نگه داشتند. 

همچنین، گروه‌های مختلف اهداکننده‌ گل با حضور در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و همچنین مزار شهدای انقلاب در اماکن متبرکه نیز به اهدای گل و عرض ارادت به ساحت مقدس شهدا پرداختند.

سازمان فرهنگی شهرداری کرج روز گذشته نیز در ابتکار و اقدامی دیگر در روز بعثت پیامبر اکرم (ص)، با شعار #کرج _خانه_من که برای سال ۱۴۰۰ طراحی‌شده است، هزاران گل را در معابر شهری به شهروندان تقدیم کرد. 

در این ارتباط گروه‌های مختلف شرکت کرده و با حضور در نقاط گوناگون شهر اقدام به اهدای گُل به مردم کردند.

این اقدامات با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین شهروندان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد تمامی شهدا در تمام عرصه‌های خدمت، صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز