خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

اعضای فعلی شوراهای شهر و روستا نباید از امکانات شوراها و شهرداری برای تبلیغات استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۷۳۹

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در بازدید از حوزه های ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز شاهد استقبال پرشور داوطلبان هستیم و پس از ۳ روز ۱۸۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که بخش عمده آنها را آقایان تشکیل می دهند.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای شهر و روستا در فرمانداری فردیس که روز جمعه صورت گرفت، با اشاره به اینکه ۱۳ هیات اجرایی در حوزه های انتخابیه البرز تشکیل شده و ۷ هیات باقی مانده نیز بزودی تشکیل می شود، گفت: از روز ۲۰ اسفند ماه بر اساس دستور وزیر کشور ثبت نام در البرز نیز آغاز شده و تا به امروز این روند بدون هیچگونه مانعی بخوبی طی شده است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده داوطلبان برای ثبت نام فضای انتخابات را پرشورتر خواهد کرد، ادامه داد: بهتر است داوطلبان، ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

شهبازی گفت: پس از ثبت نام، مشخصات افراد در پایان هر روز به مراجع ۴ گانه اعلام شده و ۱۰ روز برای استعلام فرصت دارند.

 وی افزود: اکنون هیچ کس تا موعد مقرر اجازه تبلیغات ندارد همچنین اعضای فعلی شوراها نیز اجازه استفاده از امکانات شوراهای شهر و روستا را ندارند و در این رابطه هرگونه تخلفی رصد می شود. 

استاندار البرز اضافه کرد: باید شرایط به صورت عادلانه برای نامزدهای انتخابات مهیا شود از این رو به جد درصدد تحقق این امر هستیم. 

وی گفت: سلایق مختلف سیاسی کاندیداهای خود را معرفی می کنند و امید است با توجه به این روند تمامی احزاب و گروه های سیاسی قانونی پرشورتر از گذشته پای صندوق ها حاضر شوند.

شهبازی گفت: ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قانون را مد نظر داریم و به طور قطع در چارچوب قانون عمل می کنیم.

وی افزود: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است چرا که پشتیبانی مردم عامل قدرت نظام است.

استاندار البرز گفت: به دلیل وجود بیماری کرونا، امسال تدابیری اتخاذ شد که ثبت نام ها به صورت حضوری و مجازی انجام شود.

وی افزود: ۳ هزار صندوق رای در البرز برای اخذ آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز