خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد:

آغاز وزش باد نسبتا شدید از بعد از ظهر امروز / دمای هوا کاهش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۷۰۵

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از وزش باد نسبتا شدید از بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: دمای هوا به صورت محسوس کاهش می یابد و سامانه بارشی صبح شنبه از استان خارج می شود.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: پیرو هشدار هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان بارش برف و باران رخ داد که تا صبح امروز (جمعه 22 اسفند) بیشترین بارش از شهرستان بیله سوار با 40 میلیمتر باران و از شهرستان سرعین با 15سانتیمتر برف به ثبت رسیده است. 

وی افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی تداوم بارش برف و باران (با شدت و ضعف) تا صبح فردا (شنبه 23 اسفند) در سطح استان پیش بینی می شود. 

 مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از بعدازظهر امروز با تقویت پرفشار سطح زمین، ضمن وزش باد تند تا نسبتاً شدید خزری دمای هوا بطور محسوس کاهش می یابد بطوریکه طی امشب تا صبح فردا کمینه دما در مناطق مرکزی استان تا منفی 14 درجه زیر صفر افت خواهد کرد.  

محمدی تصریح کرد: در گردنه ها و جاده های مواصلاتی استان کولاک برف، یخبندان و کاهش دید از مهمترین مخاطرات جوی انتظار می رود. 

وی گفت: سامانه بارشی صبح فردا از استان خارج شده اما هوای سرد (در ساعات شبانه و اول صبح هوای بسیار سرد) همچنان تا صبح دوشنبه هفته آینده در استان ماندگار است. 

 مدیرکل هواشناسی استان افزود: از روز یکشنبه شرایط جوی پایدار و با آسمانی صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود و از روز دوشنبه ضمن وزش بادهای جنوبی، دمای هوا بتدریج افزایش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز