خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان مازندران تشریح کرد:

آخرین وضعیت محورهای کندوان و هراز / بارش برف و لغزندگی جاده‌ها / تردد فقط با زنجیر چرخ

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۶۷۱

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به برفی و لغزندگی محور کندوان، تردد خودرو‌ها در این محور تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در محور‌های کندوان و هراز گفت: تردد خودرو‌ها در محور کندوان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ قدمی افزود: با توجه با بارش برف و باران احتمال یخ‌زدگی سطح راه ها، اختلال در تردد، ریزش سنگ و بهمن در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر استان وجود دارد.

وی گفت: رانندگان با توجه به برودت هوا و بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی، قبلِ سفر از وضعیت راه‌ها، سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیرچرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه مازندران به ترافیک عادی و روان در محورهای شمال اشاره و خاطرنشان کرد: کماکان تشدید محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های استان اعمال می‌شود و بحث برگشت و همچنین جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروهای غیربومی در دستور کار قرار دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز