خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان فارس خبرداد:

انهدام 6 باند سارقان با 165 فقره سرقت در شیراز / کشف 52 تن انواع مواد مخدر در فارس / بی‌نظمی و ناامنی را به بهانه‌ شادی و هیجان برنمی تابیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۵۲۵

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، 6 باند سارقان منهدم و 165 فقره انواع سرقت کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با تقدیر از تعامل و همکاری یک ساله خبرنگاران واصحاب‌رسانه با نیروی انتظامی در راستای پوشش خبری اقدامات و عملکرد پلیس، در خصوص چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: عمل به پویش همگانی«ماندن در خانه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا» در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال مفید و موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه پلیس هیچگاه با آیین‌های سنتی به مخالفت برنخواسته و نفس جرم بودن یا نبودن رفتار را ملاک عمل قرار می‌دهد، افزود: به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت جامعه؛ تخریب اموال عمومی، مزاحمت و به ‌طور کلی بی‌نظمی و ناامنی به بهانه‌ شادی و هیجان را برنمی تابیم و با اقتدار کامل در مقابل آن می‌ایستیم.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در سال جاری بالغ بر 500 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده است که در این رابطه با کاهش 58 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده ایم.

سردار حبیبی افزود: خوشبختانه با آموزش‌های لازم و آگاه‌سازی مردم در راستای خطرات استفاده از مواد محترقه، شاهد کاهش استفاده افراد از این مواد خطرناک هستیم.

وی ضمن هشدار به شهروندان در خصوص خطرات و آسیب های چهارشنبه آخر سال، گفت: مـراقب رفتـارهای خطـرناک و نـاهنجار افـراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای گشت نیروی انتظامی و یا پلیس 110 اطلاع دهید.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به کشفیات پلیس آگاهی استان اشاره کرد و افزود: با تلاش مأموران پلیس آگاهی 6 باند سارقان منهدم و در بازجویی از اعضای این باندها، 165 فقره انواع سرقت کشف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد، گفت: ارزش اموال مسروقه کشف شده، 45 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف 52 تن انواع مواد مخدر، کاهش 27 درصدی کل تصادفات رانندگی در سطح استان، کشف  528 میلیارد تومان کالای قاچاق با افزایش  35 درصدی، افزایش 65 درصدی کشفیات جرایم فضای سایبری و مصالحه 75 درصدی پرونده های ورودی به مراکز مشاوره پلیس از اقدامات مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس آنها را رسانه ای کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز