خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد:

فوت اولین بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته در استان یزد/ تعداد مبتلایان به ۲۴ مورد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۴۱۶

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از فوت اولین بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته و شناسایی موارد جدید این بیماری در استان یزد خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم سلمانی گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۷۳ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان یزد شناسایی شدند.

وی ادامه داد: با شناسایی دو مورد دیگر مبتلا به کرونا انگلیسی در شهرستان میبد و یک مورد جدید در شهرستان اردکان، مجموع سرخوشه‌های مثبت مبتلا به کرونای انگلیسی در استان یزد به ۲۴ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: تاکنون شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه و خاتم موارد ابتلا به کرونای انگلیسی دیده شده است.

سلمانی گفت: اولین بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی که چند روز قبل فوت کرده بود، پس از انجام آزمایش‌های تکمیلی ابتلای وی به کرونای انگلیسی محرز شد؛ بدین ترتیب متاسفانه اولین فوتی مبتلا به واریانت جهش یافته انگلیسی در استان یزد ثبت شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی افزود: در شبانه روز گذشته، ۳۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری شدند.

وی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر، ۱۵۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

سلمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرعت انتقال و شیوع ویروس جهش یافته کرونا، نسبت به ویروس قبلی بیشتر است، بر اهمیت استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها بیش از پیش تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز