خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران و برف در اغلب نقاط کشور / کاهش دما در نیمه شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۴۰۷

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در اغلب استان های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، قم، اصفهان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و استان‌های شمالی بارندگی خواهیم داشت. همچنین در نقاط سردسیر و ارتفاعات، بارش‌ها به شکل برف است.

وی افزود: روز جمعه با تقویت فعالیت این سامانه، به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و فارس، برای بقیه نقاط کشور بارندگی به همراه وزش باد شدید، پیش‌بینی می‌شود.  

رفیعی اظهار کرد: وزش باد شدید در نقاط ذکر شده باعث ایجاد کولاک برف می‌شود.  

این کارشناس ادامه داد: روز شنبه بارش‌ها به شمال و نیمه شرقی کشور محدوده می‌شود که می‌تواند به صورت برف و باران باشد.  

وی درباره تغییرات دمایی خاطر نشان کرد: از امروز تا شنبه در نیمه شمالی کشور، دمای هوا ۸ تا ۱۵ درجه کاهش یافته و سردتر می‌شود. همچنین در این بازه زمانی آب‌های خلیج فارس و دریای خزر، مواج خواهد بود.  

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت جوی در پایتخت بیان کرد: آسمان تهران ابری است و در روز‌های آینده وزش باد و بارندگی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز