خبرگزاری کار ایران

قاسمپور مطرح کرد:

رشد اقتصادی چشمگیر شهرستان خلیل آباد در سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۳۵۲

فرماندار خلیل آباد در خراسان رضوی گفت: سال ۹۹ در شهرستان خلیل آباد همراه با حضور سرمایه گذاران سالی ویژه بود که منجر شد، رونق اقتصادی خوبی را در شهرستان شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم قاسم پور در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور فرماندهان نظامی شهرستان، روسای ادارات ونهادها برگزار شد، با بیان اینکه اصحاب رسانه هم در سال ۹۹ بخوبی همراه مدیران شهرستان در رونق اقتصادی و بیان فعالیت های شهرستان همراه و همگام بودند، با تقدیر ازخبرنگاران، گفت: تحقق منویات رهبری در سال جهش تولید، موجب سربلندی نظام است و این شهرستان در این مسیر بخوبی حرکت کرده است.

قاسم پور درادامه از حضور مردم در برنامه های طول سال در شهرستان به نیکی یاد کرد و افزود: همه ملزم هستیم تابع دستورات ستاد ملی کرونا باشیم لذا در صورت شیوع مرحله چهارم کرونا در شهرستان، منجر خواهد شد، محدودیت ها اعمال شود که باز اصناف ما متضرر خواهند شد.

وی رعایت لازم دستورالعمل ها و دوری از دورهمی ها و رعایت بهداشت فردی را امری ضروری دانست و اظهار داشت:  شیرینی و حلاوت شب عید خود را با انجام دورهمی ها و عدم استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تبدیل به سختی های بیماری نکنیم.

فرماندار خلیل آباد شروع فرآیند انتخابات سال ۱۴۰۰ را در مورد ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر وروستا را یادآوری کرد و از مردم خواست، با حضور فعال در پای صندوق های رای همچون گذشته با حضور حداکثری نام نیک خلیل آباد بدرخشد.

 دراین جلسه، پس از تذکرات لازم توسط حسینایی، معاون فرمانداری در مورد رعایت امور امنیتی و حفاظتی و تدبیر مدیران بانک ها در بحث عابر بانک‌ها و کشیک اصنافی که توزیع مایحتاج مردم را دارند، روسای هلال احمر، میراث فرهنگی وگردشگری و رئیس شورای شهر خلیل آباد مطالبی را ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز