خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

کرونا در قزوین 4 قربانی گرفت/ شناسایی37 بیمار جدید کرونایی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۲۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته 4 شهروند قزوینی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و 37 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های استان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، پیمان نامدار اظهار کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 37 بیمار جدید دیگر پس از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: با این مبتلایان جدید تعداد بیماران بستری در استان به 194 نفر رسید که نسبت به روز گذشته 12 نفر افزایش داشته است.

نامدار تصریح کرد: در این مدت متاسفانه تعداد 4 نفر از بیماران هم در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

وی یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 105 نفر بوده که بیماران بدحال نیز 23 نفر هستند که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مسئول تصریح کرد: در این مدت 20 نفر از بیماران نیز پس از درمان از بیمارستانها ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان تاکنون 18 هزار و 299 نفر به این بیماری مبتلا شده و در بیمارستانها بستری شده اند.

به گفته نامدار، همچنین تعداد فوتی های استان قزوین بر اثر ویروس کرونا به یک هزار و 331 نفر رسیده است.

وی در پایان با اشاره به آخرین آمار فاز اول واکسیناسیون کرونا در استان قزوین اظهار کرد: تا کنون اولین دوز واکسن کرونا برای 72 نفر از کادر درمان، 13 نفر از کادر بهداشت، 40 نفر از پرسنل فوریت های پزشکی  و 9 نفر از جانبازان بالای 50 درصد تزریق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز