خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

‍ کشف 112 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۱۵۹

فرمانده انتظامی استان از کشف 112 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و دستگیری 3 نفر در این راستا خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یک باند تهیه و توزیع قصد انتقال مقدار زیادی مواد از استان های شرقی کشور به شهرهای غربی را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به ردیابی مسیر حرکتی باند قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی خودروی آنها را که یک دستگاه کامیون بود در ورودی شهر "کرمانشاه" توقیف کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته از این خودرو، 112 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد. 

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری هر 3 عضو باند، از انتقال خودروی توقیفی قاچاقچیان به پارکینگ خبر داد. 

افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر 

وی در ادامه از کشف حدود 3 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود 2 تن و 608 کیلوگرم بوده 12 درصد رشد داشته است. 

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در این مدت 38 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 5 هزار و 244 نفر قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و حمل کننده مواد مخدر نیز دستگیر شده اند. 

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از رشد 27 درصدی دستگیری قاچاقچیان و 25 درصدی حمل کنندگان مواد مخدر طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل سخن گفت و افزود: دستگیری توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز با سال گذشته تقریبا برابری می کند. 

وی در پایان گفت: از ابتدای امسال نیز تاکنون یک هزار و 304 معتاد متجاهر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز