خبرگزاری کار ایران

با انعقاد تفاهم نامه ای صورت گرفت؛

همکاری اداره کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۱۱۵

اداره کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش استان قزوین به منظور اجرای برنامه‌های مشترک برای توانمندسازی افراد گروه سنی هدف سوادآموزی در زمینه آموزش و اشتغال تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که با آموزش و پرورش در زمینه اجرای اصول سی و سوم قانون اسای مبنی بر دسترسی تمامی شهروندان به آموزش عمومی منعقد شد، هم‌افزایی و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دو دستگاه برای آموزش رشته‌های صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی به سوادآموزان و فراهم آوردن زمینه مناسب برای ایجاد اشتغال در این حوزه مورد تاکید قرار گرفت.

خزائلی افزود: برخورداری هنرآموختگان از بیمه روستائیان و عشایر پس از اخذ مدرک، تامین مربی مورد نیاز برای آموزش مهارت‌های نیازسنجی شده و نظارت بر تولیدات صنایع‌‎دستی در مراکز یادگیری محلی، صدور گواهینامه پایان دوره آموزشی و اعطاء کارت مهارت و پروانه تولید انفرادی از جمله موضوعات این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: همچنین فراهم آوردن زمینه شرکت هنرآموزان در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع‌دستی با شرایط ویژه و معرفی آنها به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات از دیگرموضوعات مورد تاکید در این تفاهمنامه است.

این تفاهم نامه در ۸ ماده و برای مدت سه سال به امضا مدیران کل دو دستگاه رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز