خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت البرز:

بیش از 5 هزار تن کالای اساسی با نرخ مصوب در ایام پایانی سال توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۹۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از توزیع برنج وارداتی، قند، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز ، رامین ربیعی ضمن اعلام این خبر گفت: از چند ماه گذشته تدابیر لازم برای جذب و توزیع کالاهای اساسی مرتبط با ایام پایانی سال، اتخاذ شده است.

بنا به گفته این مقام مسئول، برنج وارداتی، قند، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ گرم و منجمد از جمله اقلامی است که با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار راهی بازار شده است.

وی با اشاره به قیمت‌ مصوب این کالاها برای مصرف‌کننده گفت: برنج وارداتی با قیمت هر کیلوگرم 12 هزار و 500 تومان، شکرخانوار با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و 700 تومان، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم پانزده هزار و 500 تومان، مرغ گرم با قیمت هر کیلوگرم 20 هزار و 400 تومان و قند با قیمت هر کیلوگرم 10 هزار و 500 تومان در استان البرز در حال توزیع است.

رئیس سازمان صمت استان البرز با اشاره به مراکز توزیع افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان میادین شهرداری، واحدهای صنفی منتخب و شرکت‌های تعاونی از جمله مراکزی هستند که در توزیع این اقلام نقش دارند.

ربیعی در ادامه اظهار داشت: یک هزار تن برنج وارداتی، دو هزار و 106 تن شکر خانوار، یک هزار تن شکر صنفی و صنعتی، 995 تن روغن مایع، 71 تن گوشت قرمز منجمد، 300 تن مرغ منجمد در حال جذب، صدور حواله و توزیع است که در صورت نیاز این میزان افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد: این اقلام از طریق مباشرین و شبکه های توزیع منتخب معرفی شده توسط فرمانداران شهرستان بعنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان ها توزیع می شوند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان البرز در خاتمه بیان کرد: علاوه بر توزیع پنج هزار و 472 تن کالای اساسی، بازرسین ما نیز در قالب گشت های ویژه طرح نوروزی، وضعیت بازار را بصورت روزانه رصد کرده و با متخلفین در چارچوب قانون برخورد می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز