خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خراسان رضوی؛

پروژه تقاطع غیر همسطح ابوطالب مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۴۴

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، پروژه تقاطع غیر همسطح ابوطالب مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در مراسم افتتاح پروژه «تقاطع غیرهمسطح ابوطالب مشهد» اظهار کرد: در ماه‌ها و هفته‌های اخیر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های متعددی در حوزه مدیریت شهری هستیم.

استاندار خراسان رضوی با قدردانی از خدمات مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های عمرانی، ادامه داد: تقریبا در همه افتتاح‌هایی که هر هفته در سطح کشور با مدیریت ریاست جمهوری صورت می‌گیرد، شاهد حضور شهرداری و شورای شهر مشهد هستیم که نشان از همت و تلاش‌های عزیزان برای توسعه شهری است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی و تعامل بسیار خوبی که در مجموعه مدیریت استان وجود دارد و همچنین تعامل و هماهنگی میان شهرداری و شورای شهر مشهد، طی ماه‌های اخیر برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با تعامل حداکثری بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا نهضت خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان در شهر مشهد و به ویژه در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار سرعت و شتاب بیشتری بگیرد.

معتمدیان افزود: لازمه این اقدام هم انسجام، تعامل و همکاری بین ارکان مختلف مدیریت شهری در سطح استان بود که این اتفاق در حال انجام است. در این راستا باید عقب افتادگی‌های موجود در مناطق حاشیه شهر مشهد را پوشش دهیم و توجه ملی را به این منطقه جلب کنیم.

استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل بسیار خوب ارکان مختلف حوزه مدیریت شهری در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در حوزه ارتقای شاخص‌های عمرانی در سطح مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم از ظرفیت‌های ملی استفاده کنیم، تاکید کرد: در این راستا نهادهایی که در امر خدمت‌رسانی به مناطق محروم ماموریت دارند را باید پای کار بیاوریم.

معتمدیان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: پروژه‌ای که امروز افتتاح شد، چند ویژگی دارد که نخست یکی از مطالبات مردم این منطقه بوده است. با این وجود نمایندگان شورای شهر در بین مردم حضور پیدا کردند و مطالبات آن‌ها را شنیدند و در حداقل زمان و کمتر از 10 ماه این پروژه بزرگ افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز