خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

جشن نیکوکاری به شکرانه یک سال مواسات و همدلی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۹۰

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از برگزاری دهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با اهداء 40 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با اشاره به برگزاری دهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری گفت: این مرحله از رزمایش با هدف یاری‌رسانی به نیازمندان در روزهای پایانی سال با اهداء 40 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه در راستای جشن نیکوکاری برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه این مرحله از رزمایش به شکرانه یک سال مواسات و همدلی و به همت اعضای قرارگاه در سطح استان و به فرماندهی نماینده معزز ولی‌فقیه اجرا می‌شود گفت: از ابتدای سال تاکنون در ۹ مرحله رزمایش 800 هزار بسته معیشتی و یکهزار سری جهیزیه، 2 میلیون و 700 هزار  پرس غذای گرم ، 2 هزار تبلت دانش‌آموزی ، 3 هزار بسته لوازم‌التحریر و اقلام بهداشتی به نیازمندان استان توزیع شد و 132 زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

محمدی فرد گفت: طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت موازین بهداشتی توسط مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی استان بین نیازمندان در محله‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

 وی با اشاره به حماسه‌آفرینی البرزی‌ها در جشن نیکوکاری امسال بیان کرد: هر زمان که کشور به حضور مردم درصحنه امدادرسانی نیازمند بوده، البرزی‌ها با بیشترین کمک‌های مردمی افتخارآفرینی کردند.

مدیرکل کمیته امداد البرز ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم نیکوکار استان البرز در 10 مرحله رزمایش از ابتدای سال گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به 13 دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت 6037997950149060 نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری هر چه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز