خبرگزاری کار ایران

سرهنگ جوکار خبر داد:

قاتلان جوان سراوانی در نزاع دسته جمعی دستگیر شدند/ قتل در مراسم عروسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۶۶

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عوامل قتل جوان سراوانی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: اوایل اسفند ماه سال جاری جوانی 19 ساله، طی یک نزاع دسته جمعی، با ضربات چاقو در یک مراسم عروسی در یکی از محلات شهرستان سراوان به قتل می‌رسد.

وی افزود: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان مذکور قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه قتل تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد که این جوان، در مراسم عروسی، با فردی که از مدت‌ها قبل با وی اختلاف داشته برخورد و پس از مشاجره لفظی، درگیری بین آنها آغاز می‌شود و طی آن فرد مذکور، به اتفاق ۸ نفر از دوستانش به مقتول حمله ور و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: با تلاش پلیس 8 نفر از همدستان متهم، طی چند عملیات در نقاط مختلف شهرستان سراوان دستگیر شدند، ولی مشخص شد ضارب اصلی به شهرستان‌های دیگر استان گریخته است.

وی بیان داشت: تلاش پلیس برای دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده از حضور مجدد قاتل در شهرستان و اختفاء وی در یکی از روستا‌های مرزی برای خروج از کشور مطلع و در عملیاتی ضربتی او را پس از ۹ روز فرار دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز