خبرگزاری کار ایران

انجام واکسیناسیون ۱۴۰۰ نفر در مراکز نگهداری بهزیستی البرز با اولویت سالمندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۵۱

مدیرکل بهزیستی استان البرز از واکسیناسیون ۱۴۰۰ نفر در مراکز نگهداری بهزیستی استان و با اولویت سالمندان برای پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، اسدالله حیدری با بیان اینکه ۱۴۰۰ دوز واکسن کرونا به بهزیستی اختصاص داده شده افزود: از روز گذشته واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز سالمندان شروع شده و تا زمان واکیسنه کردن همه افراد واجد شرایط در سایر  مراکز اقامتی ادامه دارد.

حیدری با اشاره به اینکه حدود یکسال از ورود و شیوع ویروس کرونا در کشور میگذرد گفت: در استان البرز ۵۴ مرکز نگهداری وجود دارد که از این تعداد ۲۰ مرکز سالمندان ، ۱۳ مرکز معلولین ذهنی، ۱ مرکز جسمی-حرکتی، ۱۸ مرکز اعصاب و روان و ۲ مرکز خانه های کوچک ذهنی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان بابیان اینکه ۳۲۲۹ بیمار مقیم در مراکز بهزیستی است اضافه کرد: تعداد ۱۷۰۳ نفر نیز به عنوان پرسنل در این مراکز مشغول به فعالیت هستند و از زمان شیوع کرونا تا به امروز ۲۲ مرکز توانبخشی بهزیستی به تعداد ۷۹۵ نفر درگیر ویروس کرونا شده اند که ۷۳۷ نفر از این افراد به بهبودی کامل رسیده اند.

وی ادامه داد: نسبت به میانگین کشوری بسیار آمار فوتی پایینی داشته ایم و این نشان از تلاش شبانه روزی همکاران و شرکاری کاری ما در بخش دولتی و مراکز غیر دولتی دارد.

واکسیناسیون کرونا با اولویت مراکز سالمندان در مرکز کهریزک ، زرمان و فرزانگان آغاز شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز