خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان در دیدار با مردم شهرستان بشاگرد:

تحول و توسعه تاریخی در شهرستان بشاگرد در حال رقم خوردن است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۷۸۸

استاندار هرمزگان گفت: تحول و توسعه تاریخی در شهرستان بشاگرد در حال رقم خوردن و ایجاد است و این شهرستان تا پایان دوره فعالیت دولت تدبیر و امید، با تکمیل پروژه های در حال اجرا، از نظر شاخص های توسعه و زیرساختی به یک شهرستان برخوردار تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در دیدار با مردم شهرستان بشاگرد به همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، توجه ویژه ای به شهرستان بشاگرد صورت گرفته و کارهای بزرگ و اساسی در این شهرستان انجام شده که عامل توسعه پرشتاب برای این منطقه خواهد بود.

وی دامه داد: این اقدامات در حوزه‌های مختلف از جمله راهسازی، مدرسه‌سازی، تامین آب شرب، ساخت خانه‌های بهداشت و سازه های آبخیزداری انجام شده است.

استاندار هرمزگان، یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان بشاگرد توسط دولت تدبیر و امید را اتصال روستاهای این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت دانست و افزود: در سفر قبلی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، برای اجرای این کار بزرگ تصمیم‌گیری شد و امروز در یک مدت زمان کوتاه، روستاهای شهرستان بشاگرد از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند.

همتی تصریح کرد: این اقدام بزرگ موجب توسعه ارتباطات و دسترسی مناسب مردم شهرستان بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت شده است، که در این راستا علاوه بر مجموعه دستگاه‌های اجرایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های زیرمجموعه آن و مدیریت استان، گروه‌های جهادی متشکل از جوانان این منطقه نیز مشارکت داشتند که موجب این تحول بزرگ و قابل توجه در حوزه ارتباطات و اینترنت در شهرستان بشاگرد شد.

وی گفت: علاوه بر این، برای شکوفایی استعدادهای حوزه کشاورزی در شهرستان بشاگرد، به زودی یک شرکت بزرگ کشت و صنعت در این منطقه، سرمایه گذاری خود را آغاز می کند که اشتغال بسیار زیادی برای جوانان شهرستان بشاگرد ایجاد خواهد کرد و فعال سازی دو معدن بزرگ منگنز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از جمله دیگر پروژه ها در شهرستان بشاگرد خواهد بود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تحول و توسعه تاریخی در شهرستان بشاگرد در حال رقم خوردن و ایجاد است و این شهرستان تا پایان دوره فعالیت دولت تدبیر و امید، با تکمیل پروژه های در حال اجرا، از نظر شاخص های توسعه و زیرساختی به یک شهرستان برخوردار تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز