خبرگزاری کار ایران

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری کشور در یاسوج:

ائمه جمعه در انتخابات ۱۴۰۰ کار حزبی نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۷۴۳

آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن اجتماعات سپاه فتح استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه گفت: به برکت جمهوری اسلامی در ۹۰۰ نقطه کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۴ نقطه دارای پایگاه معنوی نماز جمعه شده است.

اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رییسی به نمایندگی از ائمه جمعه استان در این آیین گفت:  شورای سیاستگذاری ائمهجمعه در دوران سخت با همراهی مدیران استانی ۱۰ مصلا در سطح استان ساخته که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی افتتاح می‌شوند.

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری کشور هم در این آیین گفت: ۷۰ درصد حوزه‌های کشور را ائمه جمعه می‌سازند، بسیاری از پروژه های عمرانی را پیگیری می‌کنند، آب رسانی، برق رسانی، جاده سازی و ایجاد مسیر تردد برای روستاها از مجموعه کارهای پایگاه های ما است.

علی نوری افزود:‌ ۱۰۸ پایگاه در مناطق خیلی محروم و ۱۴۸ پایگاه در مناطق محروم و در مجموع حدود ۳۰۰ پایگاه در این مناطق داریم.

وی تاکیدکرد که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه باید از هرگونه ورود به مسائل جناحی دوری کرده و در انتخابات ۱۴۰۰ پرشور شرکت نموده اما کار جناحی و حزبی ‌نکند.

در پایان این آیین، عبدالرحیم عبودی حایگزین صفدر پناهی در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

عبودی پیش از این امام جمعه شهرستان باشت در این استان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز