خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان خبر داد:

‍ ۳ مصدوم و یک کشته در دو حادثه شهر کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۹۱

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع دو حادثه در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا میرزایی در تشریح این خبر گفت: عدم رعایت نکات ایمنی و بی احتیاطی‌ باعث انفجار شدید و آتش سوزی  منزل مسکونی در  شهر کرمان شد.

وی زمان رخداد این حادثه را ساعت ۵ و ۴۶ دقیقه صبح امروز ۱۹ اسفندماه در شهرک مطهری بلوار ایثار اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره دو و هشت در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان علت این حادثه را نشت گاز عنوان کرد و افزود: این انفجار باعث تخریب دو منزل  شده است که منجر به مصدومیت شدید ۲ نفر از شهروندان شده است و آتش سوزی رخ داده در اثر انفجار با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شد.

وی  اظهار کرد: ۲  نفر مصدوم این حادثه ۲ مرد هستند که یک نفر از آنها در اثر سوختگی حاصل انفجار که از قبل از ورود آتش‌نشانان دچار سوختگی شده و یک نفر دیگر نیز بر اثر تخریب منزل مسکونی فوقانی سقوط کرده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

میرزایی با اشاره به وقوع حادثه دوم در ادامه بیان کرد: همچنین در ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه صبح امروز ۱۹ اسفندماه از یک مورد سانحه تصادف در محور هفت باغ علوی مطلع شدیم که با توجه به شدت این حادثه و برخورد یک دستگاه خودروی پراید با درخت بلافاصله تیم اطفاء حریق، امداد و نجات سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با توجه به مصدوم شدن و محبوس بودن دو نفر از سرنشینان در بین آهن پاره ها آتش نشانان بدون اتلاف وقت اقدام به ایمن سازی محل حادثه و خروج سرنشینان محبوس از داخل خودرو دچار حادثه شده کردن و با انجام موارد ایمنی از حریق احتمالی جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: در این حادثه متاسفانه یک نفر از سرنشینان مجروح و یک نفر جان باخته است.

میرزایی در پایان خطاب به شهروندان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با رعایت نکات ایمنی سالی بدون حادثه همراه با سلامتی و تندرستی  برای خود و خانواده به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز