خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری سبزوار خبر داد:

شناسایی و انهدام باند قاچاق و نصب تجهیزات گیرنده ماهواره در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۷۸

رئیس دادگستری شهرستان سبزوار گفت: یک باند سودجو که قصد داشتند محموله تجهیزات دریافت امواج ماهواره را به سبزوار منتقل و به فروش برسانند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرعلم سیدی در این خصوص گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق ، خرید و فروش و نصب تجهیزات دریافت امواج ماهواره ای در سبزوار، پیگیری کشف و دستگیری اعضاء این باند در دستور کار ماموران جان برکف پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت که در بررسی های انجام شده صحت اطلاعات اکتسابی مورد تایید قرار گرفته و ماموران با هدایت و پشتیبانی مقام قضائی وارد عمل شدند. 

رئیس دادگستری سبزوار در ادامه گفت : اطلاعات تکمیلی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سبزوار از تحویل بار قاچاق تجهیزات گیرنده امواج ماهواره ای به اعضاء این باندتوسط یکدستگاه کامیون در سحرگاه امروز حکایت داشت که با اقدامات فنی و پلیسی و هدایت قاضی مربوطه، تحرکات این باند رصد شد. 

میر علم سیدی تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سبزوار در اقدامی ضربتی کامیون حامل این محموله را در بدو ورود به سبزوار از مبدأ تهران با هماهنگی قصایی توقیف و به یگان انتظامی دلالت دادند. 

وی اظهار داشت: در بازرسی دقیق از این کامیون تعداد ۳۵۷ قطعه انواع تجهیزات غیرمجاز دریافت امواج ماهواره کشف و در این رابطه ۴ نفر عوامل دخیل در خرید و فروش و نصب این تجهیزات غیر مجاز توسط ماموران پلیس دستگیر و در نهایت برای هر چهار متهم پرونده‌ قضایی تشکیل و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

میرعلم سیدی در خاتمه با تقدیر از تلاش‌های بی شائبه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سبزوار، خاطر نشان کرد: عزم دستگاه قضایی شهرستان در برخورد با تهیه و توزیع کنندگان اقلام ضد فرهنگی در شهرستان جدی است و دستگاه قضایی اجازه فعالیت این افراد سود جور را در این شهرستان نخواهد داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز