خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی خبر داد:

ورود سامانه بارشی از پنجشنبه به آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۵۳

مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی،‌ از نفوذ سامانه بارشی از روز پنجشنبه به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، افشین ابراهیمی ‌در جمع خبرنگاران گفت: ‌نقشه‌های پیشیابی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از روز پنجشنبه 21 اسفند ماه وارد استان شده و تا روز شنبه 23 اسفند، تمام نواحی استان بویژه نواحی شمالی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به رگبار باران و رعد و برق، افزود: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و احتمال اصابت صاعقه دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و صعود به ارتفاعات اجتناب شود.

وی با اشاره به بارش برف در نواحی سردسیر و کولاک برف و مه در نواحی کوهستانی، گفت: لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای و مسدود شدن برخی راه‌های روستایی(بویژه منطقه ارسباران) پیش‌بینی شده و توصیه می‌شود اقدامات پیش گیرانه در مورد برف روبی گردنه‌ها و جاده‌ها انجام گیرد.

ابراهیمی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید، بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی و شکستن سرشاخه‌های درختان بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

 وی تاکید کرد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی بعمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز