خبرگزاری کار ایران

محمدی زاده به ایلنا خبر داد:

تعطیلی مدارس کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۵۱

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که اطلاعیه منتشر شده در فضای مجازی با عنوان تعطیلی مدارس این استان تا پایان تعطیلات نوروزی صحت ندارد.

حمید محمدی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: اطلاعیه ای به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان تعطیلی مدارس استان از روز بیست سوم اسفندماه ۱۳۹۹ تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد.

وی افزود: مدارس این استان تا روز بیست هشتم اسفندماه جاری در فضای مجازی و به صورت غیرحضوری باید فعالیت های آموزشی خود را ادامه دهند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ساعاتی پیش در فضای مجازی اطلاعیه ای با این مضمون منتشر شد:‌

براساس اطلاعیه رسمی وزارت آموزش و پرورش ، براساس بند ۲ ماده ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی و بخشنامه کارگروه کشوری و استانی مبارزه با کرونا به تاریخ ۹۹/۱۲/۱۲ ، تمامی کلاس‌های حضوری و غیر حضوری، کلاس‌های پیشرفته و فوق برنامه، کلاس های مراکز آموزش‌عالی و پژوهش‌سراها، موسسات آموزشی خصوصی و دولتی به دلیل کمک به کاهش تردد در شهر ها با نزدیک شدن به روز های پایانی سال و همچنین طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی جهت دوری موقتی دانش آموزان از این فضا و همچنین استراحت معلمین و مسئولان مدرسه ها ، از روز شنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۹ تعطیل می باشد.

قابل توجه است که در تمامی تعطیلات نوروزی ( ۱ تا ۱۳ ) فروردین ماه ، تمامی فعالیت های آموزشی در شبکه ملی شاد تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز