خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای همدان:

برگزاری هرگونه آیین و تجمع در روزهای پایانی سال ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۲۰

مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: برگزاری هرگونه آیین و برنامه تجمع در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان ممنوع است.

به گزارش ایلنا، اسدالله ربانی‌مهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط خاص کشور به لحاظ همه‌گیری ویروس و ضرورت توجه بیش از پیش به اجرای پروتکل های بهداشتی، برگزاری هرگونه برنامه جشن و عزا در روزهای پایانی سال(به خصوص چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال) ممنوع است و انتظار داریم خانواده‌ها به جد از هر حضور در تجمع و دورهمی دراین ایام پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از برگزاری و حضور در دورهمی و تجمعات و استفاده از ماسک اقدامات موثر برای کنترل همه گیری ویروس کرونا و کاهش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ است لذا از عموم مردم استان همدان انتظار داریم در راستای کمک به بهبود شرایط و کاهش ورودی بیمارستان ها در شرایطی که امکان بروز پیک چهارم همه گیری ویروس وجود دارد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کمک حال کادر درمان برای ریشه کنی کرونا باشند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان افزود: همراهی موثر مردم فهیم استان همدان در اجرای دستورالعمل های بهداشتی موجب بهبود شرایط استان نسبت به بسیاری از استان های کشور شده، اما باید بدانیم که این شرایط شکننده است و تداوم و بهبود شرایط بستگی به میزان رعایت پروتک های بهداشتی دارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان تصریح کرد: بر همین اساس برگزاری هرگونه برنامه و تجمع در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال با هر عنوان و نامی می‌تواند زمینه گسترش ویروس و افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان را فراهم و شرایط را برای کادر بهداشت و درمان دشوار کند.

ربانی مهر با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه تجمع در روزهای پایانی سال در سطح استان همدان ممنوع است، افزود: تصمیم گیری برای اعمال این محدودیت در راستای حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه و تامین رفاه و آسایش مردم و کارکنان خدوم و ایثارگر بخش بهداشت و درمان استان اتخاذ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز