خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود؛

آغاز ثبت نام داوطلبان شور‌اهای شهر از فردا در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۱۹

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ثبت نام داوطلبان شورا‌های شهر همزمان با سراسر کشور از فردا چهارشنبه (۲۰ اسفند) در استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، جلیل بالایی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ثبت نام داوطلبان شورا‌های شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند همزمان با سراسر کشور در ۳۵ شهر استان آغاز می‌شود و تا ۲۶ اسفند نیز ادامه دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی سه روش برای ثبت نام داوطلبان شورا‌های شهر پیش بینی شده که یکی از آنها انجام مرحله پیش ثبت نام از طریق برنامه‌ای که روی تلفن‌های همراه نصب می‌شود است که در  آن زمان مراجعه داوطلبان به فرمانداری‌ها مشخص می‌شود.

بالایی روش دوم ثبت نام را مراجعه داوطلبان به پورتال وزارت کشور و استانداری عنوان کرد و گفت: روش سوم نیز از طریق دفاتر پیشخوان و کافی نت‌ها میسر می‌باشد و پس از این مرحله لازم است داوطلبان همراه با مدارک از جمله سوء پیشینه به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اخذ سوء پیشینه را برای داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا لازم دانست و خاطرنشان کرد: داوطلبانی که سابقه انگشت نگاری داشته اند می‌توانند با مراجعه به سامانه ثنا سوء پیشینه خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز