خبرگزاری کار ایران

با هدف کمک به کودکان نیازمند؛

پویش ملی «بانوی مهربانی» در استان بوشهر راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۰۵

نماینده‌سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دشتی از راه‌اندازی پویش ملی «بانوی مهربانی» در سطح استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف جمع‌آوری کمک های عیدانه برای کودکان نیازمند و محروم در ایام کرونا تا 29 اسفند 1399 راه اندازی شده‌ است.

مهدی عالی پور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بوشهر با اعلام این خبر گفت: پویش ملی بانوی مهربانی همزمان با خجسته سالروز بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در پانزدهم بهمن ماه توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و دفاتر امور بانوان استانداری های کشور با همکاری سازمان های مردم نهاد راه اندازی شده ‌است.

وی افزود : کانون  فرهنگی- اجتماعی زنان شهرستان دشتی با مجوز رسمی مسئول جمع آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان نیازمند و محروم استان بوشهر است و امیدوارم مردم نیکوکار و نیک سرشت و خیرین در نقاط مختلف استان بوشهر در این پویش ملی مشارکت گسترده داشته باشند.

عالی پور اضافه کرد : هم استانی‌ها برای اطلاع بیشتر در خصوص نحوه کمک های نوع دوستانه خود در پویش ملی بانوی مهربانی با شماره 09365913102 تماس بگیرند. 

لازم به ذکر است که هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ سازمان مردم نهاد با مجوز وزارت کشور و دیگر سازمان‌ها در سطح استان بوشهر فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز