خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

۱۸۰ پروانه بهره‌برداری معدنی در خراسان رضوی سلب صلاحیت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۹۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در راستای فعال کردن معادن راکد استان، طی چند ماه اخیر ۱۸۰ پروانه بهره‌برداری معدنی سلب صلاحیت شده و در مراحل مزایده عمومی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مرتضی اشرفی در این خصوص اظهار کرد: حسب دستور مقامات عالی کشور، معادن راکد باید فعال شده و به چرخه اقتصاد بازگردند که در این راستا از ۹۳۰ پروانه بهره‌برداری معدنی در استان خراسان رضوی ۴۸۰ پروانه راکد یا نیمه فعال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۶۰ مورد از پروانه‌های بهره‌برداری معدنی سلب صلاحیت شده در خراسان رضوی در ۲۳ بهمن ماه به مزایده گذاشته شد که ۲۰۰ شرکت دارای صلاحیت در این مزایده شرکت کردند، پروانه‌های بهره‌برداری باقیمانده نیز تا پایان امسال به مزایده گذاشته خواهند شد.

وی بیان کرد: احیای معادن راکد به اشتغالزایی و رونق اقتصادی خراسان رضوی کمک شایانی می‌کند که در این راستا ۲۸۰ پروانه یا گواهی اکتشاف معدنی در استان تا پایان سال به مرحله راه‌اندازی خواهد رسید.

اشرفی همچنین مشکلات مربوط به گوشت مرغ و روغن در بازار استان را ناشی از مشکلاتی در بخش توزیع دانست و افزود: تفاوت قیمت کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار در استان‌های مختلف و سوء استفاده برخی افراد از این موضوع باعث بروز مشکلاتی در توزیع کالاها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز