خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

مبادی ورودی و خروجی‌های قزوین پاکسازی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۴۴

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: عملیات پاکسازی مبادی ورودی و خروجی های شهر قزوین در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و جهت استقبال از فصل بهار انجام شد.

غلامعباس مهرعلیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری در طرح استقبال از بهار ، پاکسازی ورودی‌ و خروجی های شهر و زمین‌های بایر است که در دستور عوامل اجرایی سازمان قرار دارد.

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری بیان کرد: برای این اقدام اکیپ های ستاد استقبال ار بهار سازمان همه روزه در سطح شهر فعالیت می کنند و گشت های ویژه سازمان نیز بر این کار نظارت می کنند.

مهرعلیان هدف از اجرای طرح پاکسازی مسیر و معابر سطح شهر را ایجاد منظری زیبا و مناسب و همچنین شور و نشاط برای شهروندان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی ستاد استقبال از بهار علاوه بر پاکسازی معابر، تابلوهای راهنمایی و رانندگی مبادی ورودی و خروجی شهر را شست و شو و اقدام به پاکسازی برچسب‌ها و پوستر کنی در این مسیرها کردند.

این مسئول در پایان یادآور شد: با توجه به اقدامات انجام شده در سازمان مدیریت پسماند شهرداری برای اجرای‌برنامه‌های استقبال از بهار جلسات‌توجیهی‌درون‌سازمانی و برون سازمانی با دستور شهردار و حمایت‌های اعضای شورای شهر قزوین، بین پرسنل سازمان و سایر ارگان های مربوطه برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز