خبرگزاری کار ایران

برای حل مشکل تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان؛

رئیس کل دادگستری زنجان برای مسئولان اداره کار استان ضرب الاجل تعیین کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۲۹

رئیس کل دادگستری استان زنجان، در جهت پیگیری و حل مشکل اعضای شرکت تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی زنجان ضرب الاجل تعیین کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان، در دیدار با تعدادی از  نمایندگان شرکت تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با حضور معاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص حل مشکل چندین ساله تعاونی مسکن علوم پزشکی به وظیفه قانونی خود عمل کنند در غیر اینصورت و عدول از قانون برخورد قاطع و قانونی با آنها خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در پاسخ به سئوالات اعضای حاضر در جلسه مبنی بر اینکه اختلاف اعضا و هیات مدیره تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی به داوری ارجاع شده که مشکلاتی در ارائه نظر کارشناسی و داوری در اداره تعاون بوجود آمده، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکل و ارائه نظر داوری در اسرع وقت بعمل خواهد آمد.

در این جلسه تعداد 5 نفر از اعضای تعاونی به بیان مشکلات موجود و عدم همکاری برخی نهادهای متولی امر  پرداختند و رئیس کل دادگستری استان پس از شنیدن صحبت‌ها و مشکلات اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌های قضایی مسائل و مشکلات این شرکت تعاونی به زودی برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز