خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

سهمیه جدید گوشت و برنج به خراسان رضوی اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۰۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سهمیه جدیدی از گوشت قرمز و برنج تایلندی تا پایان امسال در خراسان رضوی جذب می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۱۰ تن گوشت قرمز طرح تنظیم بازار به این استان اختصاص یافته است که شهرستان‌های استان باید سهمیه خود از این بخش را طی ۱۰ روز آینده جذب کنند.

وی افزود: در صورت عدم جذب سهمیه مورد نظر، مانده هر شهرستان در سایر شهرستان‌ها جذب و توزیع می‌شود.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به منظور بررسی امکان جذب ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج تایلندی طرح تنظیم بازار، کمیته‌ای با حضور نمایندگان چند دستگاه اجرایی ذیربط تشکیل و نسبت به پیگیری موضوع اقدام خواهد شد.

اشرفی بیان کرد: همچنین مهلت جذب برنج تایلندی برای شبکه توزیع خراسان رضوی افزایش می‌یابد و شرکت غله خراسان رضوی نیز موظف به پیگیری جذب سهمیه فوق العاده یک هزار و ۵۰۰ تن برنج برای استان خواهد بود.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه جدید گوشت منجمد مرغ به خراسان رضوی، تصریح کرد: با توجه به اینکه مقداری از این سهمیه طی چند روز گذشته در مشهد توزیع شده است، از باقیمانده این سهمیه، سهم شهرستان‌های استان اعلام خواهد شد.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مهلت جذب سهمیه گوشت منجمد مرغ به وسیله شبکه‌های توزیع استان ۲۵ اسفندماه است و مدیریت توزیع آن تا ایام نوروز برعهده کمیسیون‌های تنظیم بازار شهرستان‌ها خواهد بود.

اشرفی اظهار کرد: با توجه به گزارش روند جذب روغن در بخش خانوار و صنف استان، ۳۰۰ تن روغن نباتی ۱۶ کیلویی از یکی از شرکت‌های بخش خصوصی دریافت و در حوزه صنعتی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز