خبرگزاری کار ایران

فرماندار کبودر آهنگ هشدار داد؛

روند افزایشی شیوع کرونا در کبودر آهنگ / مردم رعایت نکنند وضعیت بدتر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۵۰

فرماندار شهرستان کبودراهنگ به شهروندان درباره روند افزایشی شیوع کرونا در این شهرستان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد.

به گزارش ایلنا، حجت الله مهدوی در ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا ویروس شهرستان کبودراهنگ، با در خواست از مردم برای جدی گرفتن موج چهارم کرونا گفت: در شهرستان کبودراهنگ به همت مردم و کسبه دوران سخت کرونایی را پشت سرگذاشتیم و شهرستان به وضعیت آرامش و رنگ آبی بازگشت اما به علت عادی انگاری، متأسفانه شهرستان وضعیت زرد به خود گرفته است که در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی و افزایش تجمع ها، محدودیت ها دوباره اعمال خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش دوباره شیوع کرونا و تغییر وضعیت این شهرستان از آبی به زرد، مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند بنابراین از شهروندان می خواهیم با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و دوری از تجمعات از شیوع کرونا جلوگیری کنند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: صادقانه اعلام می‌کنیم که شرایط کرونایی امروز خوب نیست و در این موقعیت، هیچ کس از این بیماری مصون نخواهد ماند چراکه سن شیوع ویروس کرونا در افراد کاهش یافته  و خانواده ها باید بیشتر مراقب کودکان و نوجوانان خود باشند.

مهدوی از اعضای ستاد کرونا خواست مراقب ساده انگاری مردم در بازار و سطح شهر باشند چراکه تاخت و تاز این ویروس مهلک مشخص نیست تا چه زمان ادامه داشته باشد بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد هشداردهنده از جمله زدن ماسک باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز