خبرگزاری کار ایران

ستایشی به ایلنا خبر داد:

پرداخت یارانه و سوبسید به شناورهای بخش خصوصی مسافربری خارگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۳۳۷

رئیس روابط عمومی مدیریت عملیات عمومی جزیره خارگ از پرداخت یارانه و سوبسید به کشتی‌های مسافربری مسیرهای خارگ به گناوه و بوشهر و بالعکس خبر داد.

عبدالمجید ستایشی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: جابجایی مسافر در مسیرهای دریایی جزیره خارگ هزینه‌های زیادی را برای بخش خصوصی و مردم جزیره ایجاد کرده است که در همین راستا مدیریت عملیات عمومی خارگ به نمایندگی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی شرکت ملی نفت ایران، پرداخت یارانه و سوبسید به کشتی های مستقر در این مسیرها را در جهت جلوگیری از افزایش نرخ کرایه های صندلی مسافر و تداوم حضور شناورها جهت تسهیل در تردد اهالی این جزیره مد نظر قرار داده است .

رئیس روابط عمومی مدیریت عملیات عمومی خارگ افزود : ضمناً هزینه صندلی های خالی شناورهای مسافری مسیر های یاد شده نیز  به بخش خصوصی طرف قرار داد پرداخت خواهد شد .

ستایشی در پایان گفت: با توجه به هزینه های بالای تردد و نگهداری شناورهای مسافربری خارگ و اشراف کامل این مدیریت بر این موضوع ، عملیات عمومی خارگ در راستای خدمت دهی مطلوب به اهالی شریف این جزیره کلیه هزینه های یاد شده را متقبل شده است.

لازم به ذکر است که مدیریت عملیات عمومی خارگ رابط بین وزارت نفت و سازمانها و اهالی بومی جزیره خارگ جهت خدمات دهی می باشد. و این خدمات  با حمایت مالی شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت نفت فلات قاره ایران انجام می پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز