خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

۶۷ بیمار جدید کرونایی در قزوین شناسایی شدند / بستری ۳۰ نفر در بیمارستان‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۱۷۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار جدید کرونایی در استان قزوین شناسایی شدند که از این تعداد ۳۰ نفر در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا نداشتیم و مجموع مبتلایان به این بیماری تا این لحظه ۱۹۲ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: از مجموع ابتلای ۶۷ بیمار جدید ۳۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند  و حال عمومی ۲۱ بیمار نیز بدخیم اعلام شده است.

 نامدار ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱ بیمار نیز از بیمارستان ها مرخص شدند و در مجموع  ۱۵ هزار و ۲۲۷ نفر با حال عمومی خوب از زمان شیوع کرونا تا به امروز ترخیص شدند.

وی بیان کرد:  در حال حاضر ۲۱ درصد بیماران بستری حاد تنفسی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی قزوین و تاکستان و ۷۹ درصد در بیمارستان‌های دولتی هستند.

این مسئول  تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری جهش یافته در استان، نگران خریدهای شب عید و مسافرت های نوروزی هستیم. خوشبختانه مدیریت شهری هیچ برنامه ای جهت پذیرش مسافران نوروزی به استان قزوین ندارد و از شهروندان قزوینی تقاضا داریم سفرهای نوروزی خود را کنسل کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی برای بیماری کرونا در مراکز مشخص شده، گفت: در حال حاضر تخت های بیمارستانی جوابگوی تعداد محدودی از بیماران کرونایی است به همین خاطر توجه خاص مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت مقابله با بیماری کرونا در روزهای پایانی سال و ایام نوروز بسیار ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز