خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت رونق تولید و مشکلات واحدهای تولیدی استان با حضور معاون وزیر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۱۴۵

روابط عمومی استانداری اصفهان از سفر دو روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور به استان اصفهان جهت بازدید از ۱۰ واحد تولیدی و یک مجموعه بزرگ تجاری تفریحی و گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید؛ در ادامه بازدیدهای خود از ظرفیت های تولید و اشتغال استان ها، در سفری دو روزه به استان اصفهان و شهرستان های استان خواهد آمد و از ۱۱واحد تولیدی خدماتی بازدید و بررسی بعمل خواهد آورد.

در جریان این بازدید امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور؛ از شرکت های پروتیین ایران ،ماشین سازی صالحی، ایده آفرین پوشاک آریا، سهند دور و اطلس پمپ، پتروشیمی اصفهان،گل نثار،ذوب آهن بازدید و در جلسه ای با هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان دیدار ودر خصوص مسایل اقتصادی تبادل نظر می کند.

همچنین معاون اقتصادی وزیر کشور در روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه از شرکت های فولاد ماهان، پلی اکریل ایران، داروسازی رها و مجموعه سیتی سنتر بازدید خواهد کرد و در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز