خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

افتتاح مراکز مثبت زندگی در فارس/ ایجاد اشتغال برای ۹۰۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۱۳۸

همزمان با سراسر کشور و به دستور رئیس جمهور، ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی استان فارس رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا سید محمدصادق کشفی‌نژاد در حاشیه افتتاح مراکز مثبت زندگی این استان گفت: با راه‌اندازی این مراکز، برای 900 نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی در خصوص شناساندن مراکز مثبت زندگی به مردم گفت: مثبت زندگی اختصاری است از "خدمات بهزیستی" با ارائه خدمت رسانی ۲۲ گانه و رایگان که در آن مددکاران بهزیستی به سراغ مددجویان متقاضی رفته و سعی در رعایت حال آنها، تسهیل امور، محله محوری، توجه به روستاها، نیازسنجی‌های بومی همراه با مشارکت مردمی، غربالگری‌ها و مشاوره ژنتیک و تجمیع هر خانواده در یک پرونده با تعامل مناسب شده است. 

مدیرکل بهزیستی فارس در خصوص تأمین هزینه این پروژه ملی نیز اظهار کرد: احتساب هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی این مراکز به صورت دولتی از جمله ساختمان تجهیزات به میزان ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی به میزان ۶۶۰ میلیارد تومان بوده که در جمع مبلغی در حدود ۵۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کشفی‌نژاد از استقرار مراکز مثبت زندگی در روستاهای فارس نیز خبر داد و گفت: در روستاهای دارای ۱۵۰ مددجو یک مرکز تاسیس شده است و امیدواریم این روند گسترده تر ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز